کاربرد دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی بوش سری 6
نوشته شده توسط : ahora

ین سری از ماشین ظرفشویی های بوش قابلیت ها و امکانات بسیار عالی دارند. شرکت بوش در بین انواع برند ها جزء پیشگامان تولید ماشین ظرفشویی بوده است. برای استفاده ی بهینه از این سری ماشین های ظرفشویی لازم است دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی بوش سری 6 را پیش از استفاده مطالعه کنید. البته مدل های متنوعی در سری 6 از ماشین های ظرفشویی بوش تولید شده اند که ذکر تمامی آن ها فهرست بلند بالایی می طلبد. برخی از مدل ها در این میان ویژگی ها و قابلیت های خاصی دارند.

دفترچه راهنمای سری 6

مطالعه دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی بوش سری 6 کمک می کند تا از تمام قابلیت های ماشین ظرفشویی خود آگاه شوید. در این دفترچه اطلاعات و دستورالعمل های ایمنی لازم برای استفاده از ماشین ظرفشویی، مشخصات فنی دستگاه، مراحل نصب آن در آشپزخانه، نکات مهم در مراقبت و نگهداری از ماشین ظرفشویی بوش، راهنمای عیب یابی دستگاه، نحوه ی عملکرد و کار با ماشین ظرفشویی و موارد بسیار دیگری توضیح داده شده است.

مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی بوش سری 6 سبب پیشگیری از استفاده ی نادرست و ممانعت از خراب شدن دستگاه و همچنین افزایش طول و عمر و کارایی ماشین ظرفشویی می شود. برای مثال در دفترچه راهنما ذکر شده است که ظروف چوبی، ظروف تزیینی و حساس، ظروف مسی و ساخته شده از قلع، ظروف آغشته به موم و جوهر و … برای قرار دادن در ماشین ظرفشویی مناسب نیستند. در انتخاب دمای شستشوی بلورجات برای جلوگیری از آسیب باید دقت شود. نحوه ی قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی در دفترچه شرح داده شده است.

کیفیت ماشین ظرفشوی بوش

ماشین ظرفشویی بوش در سری جدید خود می تواند انتظارات و سلایق مختلف را به طور کامل تأمین کند. ماشین های ظرفشویی بوش در ابعاد استاندارد ساخته می شوند و این موضوع کمک می کندتا به راحتی در آشپزخانه جای داده شوند. در ساخت ماشین های ظرفشویی بوش از بهترین و مرغوب ترین مواد استفاده شده است. این ماشین ها به ویژه در سری 6 به گونه ای طراحی شده اند که کمترین میزان مصرف آب و انرژی و همچنین تولید صدا را داشته باشند.

بهترین تمیزکنندگی را می توانید از انواع مدل های ماشین ظرفشویی بوش انتظار داشته باشید. در این نوشته به توضیح معدودی از مدل های آن می پردازیم اما برای اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد و کارایی به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مراجعه کنید.

ماشین ظرفشویی مدل SMS69M18IR

ماشین ظرفشویی مدل SMS69M18IRماشین ظرفشویی مدل SMS69M18IR

ظرفشویی SMS69M18IR  از محصولات سری 6 بوش، دارای ظرفیت 14 نفره است. این محصول ساخت آلمان، با آخرین فناوری روز اروپا تولید شده است. بدنه ی آن به رنگ استیل و مصرف انرژی آن A+ است. از ویژگی های این مدل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای کشو با فضای بیشتر برای شستن ظروف بزرگ

کم صدایی بی نظیر به اندازه 38 دسی بل

تضمین ایمنی دستگاه و جلوگیری از نشتی احتمالی با ویژگی Aqua stop

استفاده از آب و مواد شوینده متناسب با وزن ظروف

تشخیص میزان شستشوی ظروف و جربان آب و کاهش مصرف آب با ویژگی Active water

دارای برنامه های شستشوی مختلف از قبیل : شستشوی سریع (Quick wash)، شستشوی سریع در 65 درجه (Quick wash 65 C)، شستشوی به صرف (Economy 50 C) شستشوی خودکار (Auto 45-65 C) و شستشوی شدید (Intensive 70 C)

میزان مصرف آب در هر دوره 9.5 لیتر

ویژگی های دیگر ماشین ظرفشویی مدل SMS69M18IR

از دیگر ویژگی های این مدل  ماشین ظرفشویی که در دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی بوش سری 6 آمده است وجود نشانگر LED برای پر کردن مجدد مواد شوینده و نمک و داشتن بدنه داخلی از جنس فولاد ضد زنگ است. این ماشین ظرفشویی 6 قفسه بشقاب تاشو در سبد پایینی و 2 قفسه فنجان در سبد بالایی دارد.

ماشین ظرفشویی مدل SMS69M08IR

ماشین ظرفشویی مدل SMS69M08IRماشین ظرفشویی مدل SMS69M08IR

ظرفشویی SMS69M08IR  نیز از دیگر مدل های سری 6 بوش ساخت آلمان است. این ماشین ظرفشویی به رنگ استیل، گنجایش 13 نفره و مصرف انرژی A++ دارد.

کم صدایی به اندازه 44 دسی بل

دراای Aqua sensor برای سنجش میزان املاح کثیفی در آبکشی اول و امکان استفاده مجدد از آب

صرفه جویی 20% معادل 4 لیتر در هر بار شستشو

دارای حسگر وزنی برای مصرف اب متناسب با وزن ظروف

تشخیص میزان شستشوی ظروف و جربان آب و کاهش مصرف آب با ویژگی Active water

دارای برنامه های دمایی شستشو از 70، 45-65، 50، 40 درجه سلسیوس و همچنین شستشوی سریع 20 دقیقه ای

مجهز به برنامه های ویژه شامل شستشوی ظروف بزرگ، سرعت متغیر، ضد عفونی کننده و فوق خشک کن که در دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مفصل شرح داده شده است.

میزان مصرف آب در هر دوره 6.5 لیتر

دارای نشانگر LED نمک و مواد شوینده

ماشین ظرفشویی مدل SMS69M12IR

ماشین ظرفشویی مدل SMS69M12IRماشین ظرفشویی مدل SMS69M12IR

ظرفشویی SMS69M12IR نیز مانند دو مدلی که پیشتر ذکر شد از سری 6 بوش است. جنس بنه ی داخلی آناز فولاد ضد زنگ ساخته شده است و رنگ آن سفید است. ظرفیت این مدل نیز 14 نفر بوده و مصرف انرژی آن A++ است.

کم صدایی 38 دسی بل

دارای 6 برنامه اصلی برای شستشو از 45 تا 70 درجه سلسیوس

دارای سه طبقه قفسه

میزان مصرف آب در هر دوره 9.5 لیتر

مزایای ظرفشویی بوش سری 6

ویژگی مهم ماشین ظرفشویی بوش سری 6 داشتن موتور کاملاً بی صدا و عملکردی با قدرت، با دوام و کارآمد است. تسمه در موتور این سری از ماشین های ظرفشویی بوش حذف شده است و در نتیجه از صدایی که تولید می شود کاسته است. همچنین بدون تسمه سایش بین قطعات کاهش پیدا می کند و موتور ماشین ظرفشویی طول عمر بالاتری خواهد داشت.

این سری از ماشین های ظرفشویی شستشوی با کیفیتی خواهند داشت و البته مدت زمان بیشتری نیاز دارند. مدت زمان طولانی تر با در نظر گرفتن لزوم کاهش مصرف آب و انرژی توأم است. دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی بوش سری 6 شرح می دهد که با استفاده از قابلیت های متنوع این ماشین های ظرفشویی چگونه شستشوی کامل ظروف انجام می شود.

منبع: https://bit.ly/2AwVqpg





:: برچسب‌ها: دفترچه ماشین ظرفشویی بوش سری 6 ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: